Minggu, 08 November 2015

Sampingan "pop" Dan Mengapa Anda Perlu Tidak "pop" Tulang Sendiri

Sampingan "pop" Dan Mengapa Anda Perlu Tidak "pop" Tulang Sendiri

Bunyi yang anda dengar dipanggil "peronggaan." Peronggaan disebabkan oleh gas-gas dalam cecair di antara sendi yang dilepaskan oleh perubahan mendadak dalam tekanan ke atas bendalir. Cuba pertimbangkan. Apabila anda pop buku jari anda, anda tidak boleh terus pop lagi. Gas yang memerlukan masa untuk membina kembali. Perubahan tekanan jelas boleh disebabkan secara semula jadi dan hanya sampingan, seperti apabila chiropractor anda berfungsi pada anda. Pop berlebihan sendi juga boleh memberitahu anda bahawa anda mempunyai satu isu yang mungkin memerlukan perhatian anda.

Sebab-sebab lain untuk pop berlebihan lebih ligamen diregangkan, arthritis, atau mengunci bersama-sama dengan tulang belakang.

Mari kita bercakap tentang ligamen sememangnya telah terlalu padat. Ini boleh disebabkan oleh kecederaan tetapi ada sebab yang kurang dikenali ini. Jika anda tahu sesiapa yang sentiasa bermunculan leher mereka sendiri, maka anda tahu seseorang yang lebih regangan ligamen mereka. Popping leher anda sendiri bermula menjadi sangat sukar. Lama kelamaan, ia menjadi lebih mudah dan lebih mudah untuk mencapai. Walaupun ke pusat memutar kepala anda bagi mendapatkan satu "pop." Orang ramai perlu memahami bahawa mereka melakukan apa-apa tetapi kerosakan kepada diri mereka sendiri apabila mereka terus-menerus pop leher mereka sendiri. Mereka tidak mempunyai sudut pandangan yang membuat apa-apa pembetulan. Saya chiropractor dan tidak boleh bekerja pada diri saya sendiri! Mereka hanya menggerakkan vertebra atas dan di bawah tempat masalah. Ia serupa dengan pergi ke chiropractor yang paling teruk anda boleh mencari. Bukan itu sahaja, tetapi akan chiropractor yang paling teruk yang boleh anda dapati beberapa kali sehari, setiap hari, sepanjang tahun! Akan ada timbul sampingan hasilnya tetapi ada keadaan yang lebih teruk daripada itu. Jika anda terlibat dalam kejadian trauma, kecederaan yang kemungkinan besar akan cenderung untuk menjadi lebih buruk.

Sebagai chiropractor diri saya sendiri, ia biasanya agak mudah untuk memberitahu apabila pesakit membuat tabiat bermunculan punggung sendiri dan leher mereka. Anda hampir tidak mempunyai untuk menolak sebelum mereka mula muncul seperti popcorn. Ini boleh membuat satu berasa seperti chiro super tetapi yang benar adalah, pelarasan akan biasanya tidak bertahan lama kerana ia perlu kerana lebih regangan bahawa pesakit yang menyebabkan.

Sebagai chiropractor telah mengajar saya beberapa perkara dan salah seorang daripada mereka adalah untuk menyelesaikan saraf rakyat mengenai sampingan "pop" tetapi juga untuk mendidik mereka tentang mengapa ia mungkin bahawa "pop" yang berlaku. Ahli tulang perlu menekankan kepentingan tidak pernah cuba untuk diri betul! Ia tidak boleh dilakukan dan anda hanya merosakkan diri anda dalam jangka masa panjang.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar