Minggu, 08 November 2015

Herba untuk kanak-kanak dengan ADHD dan ADD

Herba untuk kanak-kanak dengan ADHD dan ADD

S: Saya mempunyai seorang cucu 7yr lama yang sangat hiperaktif. Saya tertanya-tanya jika terdapat herba SELAMAT untuk membantu beliau. Beliau tidak mempunyai sebarang alahan dan makan apa sahaja yang anda memberinya. Ingin mencuba ini dan bukannya Ritalin. Apa-apa cadangan akan dihargai.

A1: ADD dan ADHD yang paling sering disebabkan oleh alahan makanan, termasuk pewarna dan bahan pengawet. Sebagai contoh, apabila kanak-kanak minum Kool Aid, ia tidak gula yang menyebabkan hiperaktif, ia adalah reaksi kepada pewarna. Gula itu sendiri adalah sedatif. Apabila dimakan jika tiada protein, ia menyebabkan pelepasan tryptophan di dalam otak. Ini seterusnya memeluk serotonin menyebabkan bersantai.

Ini bukan untuk mengatakan bahawa pengambilan gula adalah hak semua. Gula sering luntur, ia menghalang fungsi imun, ia menyebabkan tekanan pada pankreas, ia mengurangkan tahap flora usus, dan lain-lain Walaupun gula masih selamat daripada toksin saraf dan karsinogen aspartame (Equal, Nutrasweet).

Alahan yang dicipta dari keletihan adrenal. Kerja-kerja adrenal dengan vitamin C, asid Pantothenic, dan herba adaptogenic. Saya tidak mencadangkan glandulars adrenal.

Asid lemak yang untuk membantu. Flax benih atau minyak ikan adalah pilihan yang baik. Lesitin cecair juga sangat baik kerana ia diperlukan untuk pembentukan saraf. Gel lembut adalah kaedah yang paling mudah untuk mengambil lesitin. Saya tidak mencadangkan granul kerana mereka tidak mengandungi banyak lesitin. Granul dihasilkan dengan mencampurkan lesitin cecair di makan soya.

Bagi mengukuhkan sistem saraf, saya akan mengesyorkan sage, rosemary, dan beri Jintan saru. Gunakan dos kecil beri Jintan saru kerana mereka drop gula dalam darah (mengandungi sebatian seperti insulin), dan minyak pati boleh merengsakan buah pinggang.

Asid amino L-glutamin juga boleh membantu. Ia adalah satu-satunya perkara yang lain daripada glukosa yang otak boleh digunakan untuk bahan api. Asid amino perlu diambil sekurang-kurangnya 20 minit sebelum makan supaya penyerapan yang tidak akan diganggu.

Saya juga ingin mencadangkan vitamin tambahan herba yang baik berdasarkan. Vitamin semulajadi bekerja lebih baik daripada yang sintetik. Tambahan ini harus mengandungi rumpai laut yang merupakan sumber yang baik vitamin B dan mineral surih, menarik logam berat dari badan, dan menyokong fungsi adrenal.

Jika anda mengesyaki alahan makanan maka anda perlu bertanya kepada doktor anda untuk rujukan kepada alergi. Ini jenis masalah boleh membawa maut dan harus dikendalikan oleh seorang pakar dalam alahan dan imunologi. Walau bagaimanapun, melainkan jika anak itu menunjukkan bukti alahan lain (seperti rumput atau debunga alahan) peluang alahan makanan hampir nonexistant. Saya tidak akan bimbang tentang barangan aspartame itu - orang yang membuat tuntutan mengenai 'bahaya' yang penuh dengan terpaksa membayar tuntutan yang dianggap sebagai tidak lebih daripada legenda bandar. Jika anda mahu ketawa menunjukkan tuntutan rakyat anti aspartame buat kepada seorang ahli biokimia nyata.

S: Saya juga ingin tahu herba yang membantu ADHD. Anak saya mempunyai ia dan mengambil ubat yang membantu, tetapi saya fikir sesetengah alahan juga boleh terlibat kerana kebanyakan keluarga saya, termasuk saya, mempunyai masalah alergi dan asma. Saya sering tertanya-tanya jika dia boleh dibantu oleh tambahan herba untuk dietnya.

Saya juga berminat dalam soalan aspartame, juga. Adakah benar-benar orang-orang lain di luar sana di hadapan-Ku yang bertindak balas kepadanya? Saya fikir saya mesti gila kerana seseorang berkata bahawa ia adalah selamat, namun saya tidak boleh menggunakannya kerana ia memberi saya pembutaan sakit kepala dan insomnia, apatah lagi sakit otot dan cepat marah. Ia seperti bantuan untuk mendengar bahawa mungkin saya bukan satu-satunya. Ia mengingatkan saya apabila anak saya adalah sangat kecil dan saya memberitahu doktor bahawa dia tidak boleh makan coklat atau minuman kola kerana ia menjadikan beliau dikatakan melantun dari dinding dan swing di siling. Semua kajian menunjukkan bahawa makanan tidak menyebabkan ADHD untuk menjadi lebih teruk, tetapi ada anak saya, menunjukkan sebaliknya. Kini, sudah tentu, para saintis telah "ditemui" apa yang ibu-ibu sentiasa tahu tentang makanan dan ADHD. Mungkin penyelidikan ke atas aspartame seperti peringkat yang sama sekarang kerana penyelidikan mengenai kesan-kesan coklat dan kola adalah beberapa tahun yang lalu. Di mana boleh saya dapatkan maklumat lanjut mengenai reaksi orang lain untuk aspartame? Saya hanya tidak boleh membeli bahawa banyak saintis bersifat peribadi begitu Maha Mengetahui tentang bagaimana aspartame bertindak balas dalam badan saya dan saya salah seorang yang gila. Ia adalah badan saya dan saya tahu bagaimana ia bertindak balas kepada aspartame - ia hampir menyiksa!

A: Ya, alahan boleh membawa maut dalam kes-kes yang teruk. Tetapi alahan kita bercakap tentang adalah alahan makanan kecil, bukan reaksi anaphalactic yang kuat. Jika ia adalah kanak-kanak ini akan mati akibat anaphalaxis, dan tidak mengalami ADD.

Alahan adalah masalah disfungsi adrenal. Apabila tidak berfungsi dengan betul adrenal tidak membentuk kortisol yang mencukupi, corticosterone dan adrenalina untuk melawan balas alergi. Kaedah yang biasa digunakan untuk merawat alahan adalah untuk memberikan ubat-ubatan steroid pesakit. Ini menjadikan gejala hilang, tetapi membuat keadaan lebih teruk oleh atrophying (mengecut) kelenjar adrenal. Alahan adalah lebih baik dirawat dengan membina kelenjar adrenal dan bukan mengoyak mereka.

Setakat yang aspartame pergi, ini bukanlah satu legenda bandar. Methyl alkohol adalah racun yang sangat toksik dan kumulatif. Ya ia didapati dalam sumber-sumber seperti buah-buahan, tetapi sempena etil alkohol penawar untuk keracunan metil alkohol. Methyl alkohol juga dimetabolismakan masuk untuk formaldehid, karsinogen terkenal dan kuat, dan asid formik yang boleh merosakkan organ-organ.

Aspartam sering digabungkan dengan dextrose dan maltodekstrin dan dijual dalam paket, seperti sama. Kedua-dua ini adalah gula, dan tidak disyorkan untuk pesakit kencing manis. Ia tidak hairanlah FDA mempunyai lebih kesan sampingan yang dilaporkan kepadanya daripada penggunaan aspartame daripada mana-mana produk makanan lain dipasarkan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar