Minggu, 08 November 2015

Kenapa Saya Perlu Pelan Rawatan?

Kenapa Saya Perlu Pelan Rawatan?

Apabila pesakit baru hadir ke pejabat ahli tulang mereka dinasihatkan bahawa untuk menyelesaikan masalah mereka, mereka perlu datang dari masa ke semasa dalam tempoh beberapa minggu pertama. Terdapat sebab yang sangat baik untuk ini. Biar saya jelaskan:

Masalah anda mungkin tidak hanya berlaku dalam sekelip mata. Dalam kebanyakan kes terdapat bulan untuk tahun trauma kumulatif dan tekanan yang telah membawa anda ke pejabat kami.

Penyembuhan mengambil masa. Sama ada anda berada dalam kesakitan atau tidak, tidak menukar cara penyembuhan panjang dan perubahan jangka panjang yang diperlukan. Semua penyembuhan akan melalui 3 peringkat bermula dengan keradangan akut, pembaikan dan akhirnya pembentukan semula. Keseluruhan proses boleh mengambil masa sehingga 12 bulan walaupun dalam banyak kes sakit anda mungkin reda pada peringkat awal.

Rawatan tidak mempercepatkan penyembuhan. Matlamat rawatan adalah untuk mengeluarkan apa-apa halangan yang telah berhenti proses penyembuhan semula jadi berlaku. Badan anda dan bagaimana sihat anda menyimpan ia akan menentukan berapa cepat anda sembuh.

Pelarasan tidak meletakkan sendi itu kembali ke dalam! Pelarasan dihantar untuk memulihkan pergerakan yang telah hilang dan merangsang sistem saraf anda untuk bekerja lebih baik. Hanya dengan cara yang sama yang anda tidak boleh menghulurkan hamstring yang ketat sekali dan mengharapkan untuk menetapkan hidup anda isu-isu fleksibiliti anda tidak boleh menerima satu pelarasan kepada sendi subluxated dan mengharapkan untuk mengekalkan semua pergerakan yang telah hilang.
Oleh itu, sebab-sebab anda memerlukan pelan rawatan adalah:

Supaya manfaat pembetulan berturut-turut tidak hilang antara pelantikan.
Supaya pergerakan sendi biasa dipulihkan dan dikekalkan sepanjang semua 3 peringkat penyembuhan. Dengan cara ini anda mempunyai peluang besar fungsi penuh sedang dipulihkan.
Supaya anda tidak perlu membuang masa dan wang merawat kecederaan yang sama berulang-ulang kali
Kesilapan besar apabila menghampiri rawatan:

Tidak menamatkan pelan rawatan anda kerana kesakitan pergi. Ini adalah sebab yang paling kerap kita melihat seseorang yang kembali dalam amalan beberapa kali dengan aduan yang sama.

Keengganan untuk membuat perubahan gaya hidup bersama dengan penjagaan anda. Tabiat harian yang paling sering punca kepada semua aduan yang kita lihat dalam amalan. Tanpa menangani beberapa isu asas kami telah digariskan dalam "senarai semak Cara hidup yang sihat" anda boleh menjadi hampir pasti bahawa menguruskan aduan anda akan mengambil lebih banyak masa dan wang atau lebih buruk lagi yang anda mungkin tidak mendapat hasil yang sama sekali.

Tidak melakukan kerja rumah anda. Sebab kami memberi anda perkara-perkara seperti latihan untuk bekerja di adalah untuk memberi kuasa kepada anda dengan kemahiran untuk membantu diri anda sebanyak mungkin.

Ponteng temu janji. Pelantikan Hilang bermakna kemajuan perlahan, berhenti atau bertukar. Ia adalah amat penting untuk tetap dengan jadual anda untuk hasil yang terbaik. Sebarang jenis pembelajaran yang baru memerlukan pengulangan dan mengajar badan anda untuk bekerja lebih baik adalah tidak berbeza.

Sebagai pesimis. Tidak ada yang lebih kuat untuk penyembuhan daripada semangat anda dalam proses dan keyakinan bahawa dengan kerja-kerja yang baik-baik akan datang. Anda boleh yakin, jika anda tidak fikir kita boleh membantu anda akan betul.
Jadi untuk mendapatkan hasil yang terbaik kekal positif, tetap dengan pelan anda penjagaan dan membuat perubahan gaya hidup di mana anda boleh. Dengan cara itu anda akan kembali di landasan yang betul secepat mungkin.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar