Minggu, 08 November 2015

Perubatan Alternatif dan Jerawat - Bagaimana Anda Boleh Menggunakan Herba untuk Bantuan Merawat Jerawat Anda!

Perubatan Alternatif dan Jerawat - Bagaimana Anda Boleh Menggunakan Herba untuk Bantuan Merawat Jerawat Anda!

Remaja tidak adalah satu-satunya yang mendapat jerawat, ada ramai orang dewasa di luar sana daripada ramai orang mungkin berfikir. Sebab untuk jerawat, terutama di kalangan orang dewasa yang dianggap sebagai kelenjar sebum terlalu aktif. Ini menjadikan liang pada jenis muka melekit dan kemudian seterusnya perangkap kemahuan ini semua kotoran dan bakteria yang mendapat pada kulit. Walaupun ini adalah kepercayaan yang paling biasa, sesetengah pakar perubatan alternatif juga percaya bahawa jerawat boleh disebabkan oleh kulit sebenarnya melepaskan toksin yang berbeza apabila kita berpeluh. Oleh kerana itu sebahagian daripada pakar-pakar ini akan menyarankan pesakit mereka menggunakan herba yang berbeza untuk membantu menyingkirkan toksin ini. Perkara seperti dandelion, kuning akar dok dan chaparral boleh membantu untuk melawan jerawat. Di bawah anda akan mencari beberapa poultices berbeza yang dianggap membantu merawat jerawat.

Menggunakan kering Herba Tuam

Dapatkan beberapa lavender kering, akar rock kuning dan chaparral dari tempat yang menjual jenis tumbuh-tumbuhan organik, atau anda hanya boleh berkembang mereka sendiri, ia terpulang kepada anda.

Anda perlu lesung dan alu untuk mengambil herba ini dan mengisar mereka bersama-sama. Anda akan perlu untuk mengisar mereka turun kepada serbuk yang boleh dicampurkan bersama-sama dengan mudah.

Seterusnya mengambil campuran dan memasukkannya ke dalam mangkuk dan kemudian mula menambah sedikit air suam kepadanya sehingga ia mula bertukar menjadi pes tebal bagus.

Oleh sebab itu, campuran ini dan memasukkannya ke beberapa kain kasa yang disebarkan keluar ke permukaan yang rata dan bersih.

Selepas anda telah melakukan ini, anda perlu memastikan bahawa anda membersihkan muka anda benar-benar baik. Satu perkara yang baik untuk digunakan adalah hidrogen peroksida.

Ambil kain kasa dengan tuam anda dan berbaring manakala anda memastikan bahawa seluruh muka anda diliputi oleh kain kasa.

Anda akan perlu untuk mengekalkan ini pada muka anda sekurang-kurangnya satu jam. Semasa anda melakukan ini, jangan terkejut jika kulit anda mula berdebar. Ini perkara biasa. Apa yang berlaku adalah bahawa herba sebenarnya cuba untuk menarik keluar semua toksin yang berada di dalam kulit anda dan juga dalam darah anda.
Menggunakan Fresh Herba Tuam

Dengan ini, anda akan perlu untuk mendapatkan diri anda beberapa lavender segar, chaparral dan kuning akar rock. Sekali lagi anda boleh mendapatkan ini di tempat-tempat yang menjual produk organik. Tetapi seperti biasa, berkembang mereka sendiri mungkin cara yang terbaik untuk pergi.

Sebaik sahaja anda mempunyai herba ini anda perlu mengambil kira-kira dua auns setiap herba dan memasukkannya ke dalam periuk kecil dan menambah satu cawan air untuk campuran.

Anda seterusnya akan membiarkan ini reneh campuran selama kira-kira dua minit.

Sekali lagi, mengambil kain kasa dan meletakkan ia di atas permukaan yang rata dan bersih. Ambil campuran herba cecair dan tuangkan ke kain kasa.

Pastikan untuk mencuci muka anda benar-benar baik sebelum memohon kain kasa. Seperti yang dinyatakan sebelum ini, hidrogen peroksida kerja-kerja besar untuk ini.

Ambil tuam dan meletakkan ia ke seluruh wajah anda dan berbaring dan berehat dengan ia pada muka anda.

Tuam ini kerja-kerja yang terbaik apabila anda juga menyimpannya selama sekurang-kurangnya satu jam. Apabila berdenyut berhenti, anda sekarang bahawa rawatan itu dilakukan dan anda boleh mengeluarkan kain kasa dari wajah anda.
Walaupun herba ini digunakan sebagai rawatan topikal, mereka masih tidak bertujuan untuk digunakan bagi tempoh masa yang lama. Oleh itu adalah dinasihatkan, walaupun untuk rawatan jerawat untuk menggunakan mereka untuk tempoh yang singkat.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar