Minggu, 08 November 2015

Kesan Weed - Bagaimana Lima strain yang berbeza Marijuana Perubatan Menjejaskan Minda dan Badan

Kesan Weed - Bagaimana Lima strain yang berbeza Marijuana Perubatan Menjejaskan Minda dan Badan

Mendapat direjam, semakin tinggi, semakin dibakar semua perkataan slanga untuk perkara yang sama. Marijuana mempunyai keupayaan untuk berehat minda dan (jika digunakan dengan tidak betul) ke awan itu. Rumpai juga boleh berehat badan dan melegakan kesakitan, tetapi jika digunakan dengan betul, serius boleh menjejaskan kemahiran motor.

Jenis yang berbeza ganja perubatan mempunyai kesan yang berbeza pada badan dan minda ini adalah sebab utama bahawa "tender putik" di dispensari MJ perubatan menyarankan jenis yang berbeza untuk pesakit MMJ berbeza.

Berikut adalah lima jenis yang berbeza ganja perubatan gred dan bagaimana ia memberi kesan kepada minda dan badan. Kami memilih jenis yang pelbagai jenis ganja, beberapa indica, beberapa sativa, beberapa campuran, untuk mempamerkan kesan yang berbeza-beza jenis ganja pada minda dan badan.

1. Blue Dream

Details: Sarat sativa dominan dengan kesan indica, Blue Dream mendapat namanya dari rupa hijau gelap daun bawah trichomes berat.

Kegunaan perubatan: Yang terbaik med semua untuk insomnia-juga "baseline" baik med untuk pesakit sakit, memerlukan sedikit rawatan kejayaan tambahan.

Review: Blue Dream sentiasa kawasan yang paling popular di dispensari untuk kelihatan yang unik. Sudah pasti waktu malam yang med-paling sering disyorkan oleh budtenders untuk pesakit sakit dan orang yang mempunyai masalah tidur.

2. Crack Green

Details: Jangan biarkan nama meletakkan anda di luar, hijau / oren / blueish indica / sativa cahaya med manis dengan kesan badan sengit.

Perubatan menggunakan: Gabungan berat sativa dalam ketegangan ini menjadikannya sesuai untuk orang berurusan dengan sakit kronik atau pesakit yang menggunakan MMJ untuk kemurungan atau lain-lain isu-isu kesihatan mental.

Review: A bertindak pendek med, Crack Green adalah sesuai untuk "tengah-tengah hari" dos, terutamanya bagi pesakit sakit yang mahukan rawatan sakit kejayaan.

3. White Berry

Details: gigih berwarna ungu, 90% indica 10% sativa. Ini adalah hibrid untuk mengalahkan semua hibrid, dengan wajah yang cantik kepada tumbuhan yang menarik pesakit terus kepada ketegangan ini.

Kegunaan Perubatan: Melegakan kekejangan otot dan sakit otot. Sesuai untuk pesakit dengan sindrom kaki resah atau penyakit lain sistem otot.

Ulasan: Yang mudah "A" untuk ketegangan indica dominan ini. Best sebagai ubat waktu malam, kerana ia boleh memberi kesan yang kuat pada fikiran kedua-dua dan badan, khas untuk hibrid.

4. Kereta Api-

Details: indica tulen kuat. A rentas Trainwreck yang sentiasa popular dan tumbuhan Afghani. A rasa pedas yang bersifat sitrus, anda akan mendapat semua yang yang hebat tentang Indicas dengan A-Train.

Perubatan menggunakan: Selera penambah, mengurangkan tekanan okular. Kilang sesuai untuk mereka yang menghidap glaukoma atau masalah mata yang lain, dan juga untuk pesakit kronik yang mempunyai masalah selera makan.

Review: A anugerah pemenang sebenar, indica ini adalah segala-galanya indica sepatutnya. Sukar untuk MMJ dispensari menyimpan dalam stok. High Times Sepuluh Strain pemenang Tahun 2009.

5. Canna Sutra

Details: Sativa dominan. Sangat manis, asap sitrus. Dilaporkan kualiti afrodisiak. Tinggi "ganja" rasa dengan suara lunak lemon berat.

Kegunaan Perubatan: bantuan seksual, lif mood, dilator bronkial. Sering ditetapkan untuk orang yang menderita asma untuk digunakan dalam vaporizer tanpa asap.

Kajian: Salah satu adalah perokok kegemaran tender putik mana-mana, sativa ini kejutan pesakit yang memilih meds indica. Tanda-tanda bahawa ungu pada daun menjadikan ini satu sellout cepat dalam kebanyakan dispensari.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar