Minggu, 08 November 2015

Minuman Aloe Vera

Minuman Aloe Vera

Mengapa anda mungkin ingin minum Aloe Vera? Saya boleh memikirkan banyak sebab - seorang pun daripada mereka semestinya satu yang mula saya meminumnya. Anda lihat, saya minum mulanya kerana anjing saya lakukan!

Well, bukan hanya kerana Sam telah memukul sehingga seolah-olah hidupnya bergantung padanya, walaupun itu tidak menyerang saya sebagai ganjil kerana dia agak anjing cerewet dan Aloe Vera tidak seperti yang lazat sebagai, berkata, tulang berair atau stik sizzling . Saya mengambil keputusan untuk minum selepas menyaksikan perubahan di dalam dia.

Sekitar usia lapan anggota tubuhnya telah menjadi keras dan doktor haiwan telah melafazkan dia 'artritis. Ini sedih melihat, kerana Sam - yang Collie Bearded - telah sentiasa begitu 'melenting'. Beardies yang seolah-olah melantun - benar-benar! Tetapi tiada sebarang melantun baru-baru ini dan doktor haiwan tidak pernah memegang berharap anggota badan Sam menjadi kurang sengit.

Kemudian anak perempuan saya yang dihasilkan tab kuning dengan tudung coklat dan menegaskan: "Berikan kepadanya untuk minum"

Mengetahui bagaimana kandungan seperti tab mandi telah membantu IBS dia saya hairan. Bagaimana Aloe Vera boleh membantu dua keadaan yang berbeza itu? Saya juga ragu-ragu, yang bukan seorang mukmin ketika itu dalam 'perubatan alternatif'. Tetapi keraguan saya tidak lama lagi diuji.

Dalam masa dua minggu Sam mempunyai belakangnya joie de vivre. Saya hampir tidak percaya bukti mata saya kerana dia kembali kepada diri lamanya, mengejar gulls pada mur bertentangan rumah kami dan - ya - melantun lagi!
Mungkin saya telah membayangkan sesuatu. Atau mungkin ini 'peremajaan' akan kekal lama. Tetapi rakan-rakan anjing-pejalan kaki saya mula perasan ... dan memberi komen ... dan bertanya apa yang di bumi yang berlaku.
Tidak lama kemudian beberapa anjing mereka adalah 'pada minuman itu' - dan mendapat manfaat daripadanya. Sementara itu saya telah melakukan penyelidikan dan mula berfikir bahawa saya juga mungkin perlu minum Aloe Vera.

Anggota badan saya tidak kaku dan juga tidak saya mempunyai IBS, tetapi saya telah belajar - dari doktor, tidak kurang! - Bahawa Aloe Barbadensis Miller (satu-satunya 'benar' Aloe) adalah, antara lain, yang 'pengimbang' semula jadi.

Ia mengimbangi sistem imun dan dalaman usus (di mana ia cenderung untuk mengawal atur pelbagai bakteria dan yis yang mendiami ia) - dan bahan-bahan dalam Aloe, seperti asid salisilik dan sterol tumbuhan, dapat melegakan otot dan mengekalkan kesihatan sendi, mobiliti dan fleksibiliti.

Saya mula dapat membayangkan bagaimana ke dalam minuman yang telah membantu anak perempuan saya juga membantu anjing saya. Dan saya suka hakikat bahawa ini khususnya Aloe Vera Gel adalah seolah-olah sama-sama memberi manfaat kepada kedua-dua manusia dan haiwan!

Jadi saya menyertai dan mula meminumnya! Bagi saya ia adalah (dan masih adalah, sepuluh atau lebih tahun ke atas) tonik. Saya bercakap kini kira-kira Gel tertentu dalam tab kuning (bukan Jus Aloe), yang memberi saya rasa indah kesejahteraan.

Didorong oleh mineral dan vitamin yang berlaku secara semula jadi dalam Aloe Vera, serta semua asid amino dan bahan-bahan lain, badan saya berasa seolah-olah ia berfungsi pada 100%. Dan selsema dan virus yang menimpa orang lain lebih kerap daripada tidak lulus saya.

Adakah anda kini berasa di semua cenderung untuk minum Aloe Vera diri sendiri?

Tidak ada komentar:

Posting Komentar