Minggu, 08 November 2015

Pencemar biasa untuk Elakkan untuk Kesihatan Optimum

Pencemar biasa untuk Elakkan untuk Kesihatan Optimum

Pencemar selalunya dikaitkan dengan penyakit. Mereka mewujudkan persekitaran berasid, toksik dalam badan yang bakteria berkembang maju. Jadi, jika kita serius untuk mengekalkan kesihatan yang optimum, maka kita perlu sedar akan pencemaran kita terdedah kepada, dan memastikan bahawa kita mengelakkan mereka.

Ia menjadi lebih dan lebih sukar untuk melakukan ini di negara-negara perindustrian, sebagai pencemar hanya kira-kira mana-mana - di udara, di dalam air dan di hampir semua produk pengguna. Jumlah kewaspadaan kini diperlukan.

1. Air
Suasana kami adalah tebal dengan bahan pencemar, dan hampir mustahil untuk mengelakkan sepenuhnya. Walau bagaimanapun, udara bersih adalah keperluan yang paling mendesak kita, dan kita perlu menangani perkara ini pertama. Melabur dalam penjana ozon iaitu kira-kira saiz pembersih vakum kecil. Dengan sering jet bilik di rumah anda dengan aliran ozon. Bukan sahaja ini akan membersihkan udara, tetapi juga membunuh semua bakteria.

2. Air Minuman
Kualiti air paip telah benar-benar merosot, dan telah lama lalu berhenti untuk selamat. Ini adalah langkah kedua yang paling penting kita boleh ambil untuk kesihatan yang optimum, dan tidak boleh dilupakan. Pelaburan dalam penapis air yang berkualiti baik adalah wang dibelanjakan dengan baik. Tetapi pastikan ia adalah jenis yang boleh mengeluarkan bakteria.

Jika anda mempunyai apa-apa keraguan tentang air yang anda sedang memakan memilikinya diuji. Ia adalah sangat mengejutkan untuk melihat apa yang sedang mengintai di sana. Tambahan pula majlis perbandaran dos air dengan klorin untuk membunuh mikrob, dan telah pun diambil untuk fluoridating ia kononnya untuk membantu sehingga mencegah kerosakan gigi. (Seperti mereka boleh mengambil berat)

Kedua-dua bahan kimia ini adalah sangat toksik, dan kami tidak mahu menelan mereka. Pastikan penapis anda memasang boleh mengeluarkan klorin dan fluorida.

3. Makanan
Jumlah bahan kimia yang telah menemui cara mereka ke dalam bahan makanan kami adalah tidak lain daripada menakutkan. Kita perlu menjadi pintar dan menyemak label pada bahan makanan di pasar raya sebelum membelinya. Pastikan anda mengambil cermin mata anda dengan kerana percetakan pada senarai bahan-bahan sengaja dibuat begitu kecil hingga menyebabkan tidak dapat dibaca. Bahan kimia kita harus pada mencari untuk adalah seperti berikut:

MSG (monosodium glutamat) - mengelakkan ia seperti penyakit itu

Aspartam
Dijumpai di dalam pemanis tiruan yang paling, dan minuman diet. Ia bertukar kepada alkohol kayu pada suhu bilik, dan sangat toksik.

Minyak canola
Tidak ada tumbuh-tumbuhan seperti canola a. Ia adalah singkatan untuk Kanada Oil. Ia datang dari benih rogol, dan hanya baik untuk digunakan dalam bah traktor.

Fruktosa tinggi sirap jagung - Elakkan seperti wabak.

Marjerin
Ini adalah minyak sayuran yang telah hydrogenized. Ini adalah satu proses di mana hidrogen digabungkan dengan minyak untuk menjadikannya yang kukuh, dan melibatkan suhu yang sangat tinggi. Apa yang mungkin telah menjadi makanan sempurna baik untuk memulakan dengan tidak lagi mempunyai nilai yang sedikit pemakanan - anda juga mungkin makan plastik.

Minyak soya soya dan tauhu mengandungi phyto-hema-glutinin (PHG) yang aggulates darah manusia. Perlu dielakkan.

Gula
Bakteria hanya suka gula. Ia adalah sumber makanan untuk mereka, dan ia menggalakkan mereka untuk membiak seperti api liar di mulut dan usus. Sukar untuk dielakkan kerana hampir semuanya telah dicampur dengan gula.

Bawang putih
Perosak tidak menyerang rancangan bawang putih kerana mereka terlalu toksik. Inilah sebabnya mengapa bawang putih digunakan untuk mengubati selsema, dan lain-lain Masalahnya ialah, ia juga adalah toksik kepada manusia. The sulphone hidroksil ion mudah melalui halangan darah otak dan mendorong mengantuk. Dan apatah lagi bau yang menyakitkan hati!

Makanan goreng
Minyak sayuran yang paling rosak pada suhu memasak biasa, dan menjadi karsinogenik. Ikan dan kerepek goreng dalam (biasanya) minyak lama adalah racun. Jika anda perlu makan makanan goreng kemudian gunakan minyak zaitun atau minyak sawit.

Acuan
Semua acuan mengandungi mikotoksin, beberapa bahan-bahan yang paling toksik yang diketahui. Pastikan makanan anda adalah bebas daripada acuan.

GM Makanan Genetically diubahsuai makanan.
Dalam usaha untuk mendapatkan tanaman yang tumbuh di tanah habis bijirin GM telah dibangunkan. Dalam usaha untuk membuat mereka tahan kepada serangan serangga, mereka telah disambungkan dengan sebatian yang sangat jahat. Mereka begitu busuk yang benih tidak akan bercambah. Senarai bahan-bahan tidak memberi amaran kepada trend berbahaya ini. Anda benar-benar tidak mahu mengambil produk-produk ini - mereka tidak apa sifat yang dikehendaki.

Tulis kepada majlis pengguna anda dan meletakkan aduan maklumat yang tidak lengkap di label produk yang anda membeli - mereka mutlak perlu menyatakan sama ada mereka lakukan, atau tidak mengandungi bijirin GM.

4. Lain-lain
Aluminium adalah rendah ke bawah di atas meja unsur-unsur, yang membuat ia amat aktif. Ia akan bergabung dengan hanya kira-kira apa-apa, terutama oksigen. Proses ini akan membentuk satu lapisan nipis oksida lengai di permukaan aluminium yang melindungi dari serangan selanjutnya.

Namun jika kita masak di dalam peralatan aluminium, permukaan terus dikikis dalam proses, dan makanan yang tercemar. Aluminium adalah sangat toksik, dan mungkin pencetus untuk penyakit Alzheimer.
Membuang semua perkakas dapur aluminium ke hari. Menggunakan kaca, keluli tahan karat atau seramik.

Mercury Jangan benarkan doktor gigi anda untuk mengisi rongga gigi dengan amalgam. Ia mengandungi merkuri yang amat toksik. Jika dia tidak memahami ini, mendapat satu yang tidak.

Lain kali anda perlu untuk merawat luka dan melecet memastikan tidak melayan mereka dengan mercurochrome. Ia berlaku untuk menjadi oksida merah merkuri, yang anda benar-benar tidak mahu dalam aliran darah anda. Sebaliknya menggunakan colloidal silver - ia benar-benar tidak toksik dan selamat.

Merokok
Jika anda akan berterusan dengan meletakkan semua toksin dari asap rokok ke dalam badan anda, maka semua di atas tidak terpakai kepada anda.

Alkohol Alkohol adalah racun, jadi mengambil mudah.

Ibu & ayah mereka semua - benzena dan isopropyl alkohol (aka propa-nol). Semak syampu, pelindung matahari dan segala-galanya yang anda masukkan ke dalam kulit anda untuk kedua-dua mega toksin.

Senarai di atas mengandungi bahan pencemar asas yang kita perlu untuk mengelakkan. Terdapat banyak orang lain, tetapi jika kita boleh menghilangkan diri daripada ini kita akan pergi jauh untuk melindungi kami-diri. Ia adalah amat penting untuk mengekalkan alkali sistem kami. Darah perlu mempunyai Ph antara 7.3 & 7.5. Berasid, sistem toksik adalah jemputan terbuka kepada mikrob.

Ini adalah separuh daripada persamaan. Separuh lagi terdiri menyingkirkan patogen apabila kita jatuh sakit. Itu adalah di mana pengayun Rife datang dalam, yang merupakan salah satu bahagian yang amat diperlukan lain teknologi yang anda perlu ada di tangan.

Untuk maklumat lanjut mengenai Rife lawatan pengayun http://www.quantumjump.co.za/.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar