Minggu, 08 November 2015

Kajian Jujur saya pada Gut bocor Penyembuhan eBook

Kajian Jujur saya pada Gut bocor Penyembuhan eBook

Usus bocor adalah istilah yang digunakan oleh beberapa profesional perubatan untuk mengenal pasti masalah kesihatan biasa yang menjadikan lapisan usus lebih telap daripada satu yang sihat yang normal. Ruang yang besar membangunkan antara sel-sel yang seterusnya membawa kepada sisa toksik percampuran dalam aliran darah tanpa sebarang mekanisme halangan atau penapisan. Satu lapisan sihat akan menghalang semua bahan-bahan ini dari percampuran dalam dan menyebabkan kemudaratan kepada badan. Penyakit ini boleh didiagnosis dengan ujian air kencing dan pemeriksaan mikroskopik ke lapisan usus dengan mendapatkan sampel melalui biopsi. Pengurusan dan mengubati sindrom usus bocor perlu mempunyai pelan rawatan sengit yang biasanya mengambil masa beberapa ketika sebelum mengambil kesan.

Punca utama sindrom usus bocor adalah kehadiran beberapa jenis penyakit autoimun. Merawat punca asas adalah penting dalam pengurusan penyakit. Penyakit autoimun dikelaskan sedemikian kerana sistem imun tubuh mula menyerang sel-sel sihat di dalam badan. Ini boleh membawa kepada masalah kesihatan yang serius. Penyelidikan telah menunjukkan sumbangan yang besar trek pencernaan dalam perkembangan penyakit auto-imun.

Satu lagi masalah utama yang permukaan dengan usus bocor adalah penyerapan makanan sebelum ia sepenuhnya dicerna menjadi molekul disintesis. Ini dilihat sebagai satu pencerobohan oleh mekanisme pertahanan badan yang bermula untuk menyerang sel-sel yang lebih besar. Ini menjadikan makan masalah kerana penyakit itu membahayakan tubuh apabila makanan dimakan. Makanan seperti minuman beralkohol, makanan dicelup, diet karbohidrat kandungan yang tinggi seperti barangan kedai roti boleh memburukkan lagi keadaan. Rawatan perubatan seperti antibiotik boleh didapati walaupun ujian klinikal telah terbukti menjadi tidak penting bagi kebanyakan pesakit. Kortikosteroid dan suppressants auto-imun juga ditetapkan dalam beberapa kes.

Ia telah lama menganjurkan bahawa menggunakan semulajadi enzim pencernaan seperti jus lidah buaya bermanfaat dalam pengurusan sindrom. Gut bocor Penyembuhan eBook menasihatkan pesakit untuk menggunakan produk semulajadi untuk melawan penyakit ini. Minyak biji, minyak ikan dan ekstrak tumbuhan daripada kulit kayu pain dan anggur benih menyediakan enzim yang diperlukan untuk mengatasi mekanisme autoimun dari menyerang sel-sel sihat. Selain itu, pesakit dinasihatkan supaya mengunyah makanan dengan sempurna menggunakan mulut mereka sebelum membenarkan ia mewariskan tekak. Ini menjadikan proses pencernaan lebih mudah bagi organ-organ lain dengan mengurangkan kerja yang mereka perlu melakukan. Dengan mengambil jus buah-buahan selepas makan juga mempercepatkan fungsi pencernaan.

Kursus pertama tindakan untuk pesakit adalah untuk mendapatkan diagnosis yang tepat sebelum memulakan apa-apa jenis laluan perubatan. Usus bocor penawar eBook kemudian membantu dalam merangka pelan pemakanan termasuk makanan tambahan untuk pesakit yang membantu dalam pencernaan makanan. Ia juga penting untuk ambil perhatian bahawa sindrom tidak difahami sepenuhnya dan penyelidikan banyak yang sedang berlaku di lapangan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar