Minggu, 08 November 2015

Pelan Kesihatan All-Inclusive Chiropractor anda

Pelan Kesihatan All-Inclusive Chiropractor anda

Pertama, anda perlu tahu bahawa chiropractor khusus dalam menggunakan teknik invasif untuk menyembuhkan anda daripada penyakit anda. Dadah atau mana-mana jenis operasi berada di luar soalan ini dalam merawat pesakit mereka. Sebaliknya, mereka memohon atau menggunakan kaedah yang merangkumi manipulasi atau pelarasan, terapi fizikal, urut, senaman serta pemakanan dan kaunseling diet. Jika anda belum pernah ke chiropractor, Saya cadangkan anda melakukan sedikit penyelidikan. Internet adalah sumber yang baik untuk mengetahui siapa untuk pergi ke untuk dibawa ke chiropractor yang betul atau klinik chiropractor. Anda juga boleh berunding atau meminta orang yang anda tahu yang telah dirawat oleh chiropractor a. Adalah bijak untuk memeriksa panjang chiropractor ini amalan dan jika mereka mempunyai sub-kepakaran yang. Ya, sama seperti pengamal perubatan, mereka juga mempunyai barisan mereka istimewa. Doktor kiropraktik bukan sahaja merawat migrain, sakit leher dan belakang, sciatica, whiplash, gangguan fibromyalgia, sakit kaki, dan lain-lain Mereka juga boleh merawat orang yang kencing manis dan obesiti dalam usaha untuk meningkatkan kesihatan mereka dan membetulkan gaya hidup mereka.

Semasa lawatan awal anda, chiropractor anda perlu mendapatkan sejarah perubatan lengkap anda diikuti dengan pemeriksaan klinikal. Dia mungkin termasuk beberapa ujian makmal dan x-ray yang mungkin diperlukan dalam kes anda. Dari keputusan semua ujian ini, dia membuat rancangan kesihatan merangkumi semua eksklusif untuk anda. Mari kita hadapi itu; tiada pengamal perubatan yang lain akan melakukan ini untuk anda. Pelan kesihatan anda mungkin termasuk:

Pendekatan rawatan. Bergantung kepada isu kesihatan anda, ini boleh menjadi bantuan, kiropraktik pembetulan atau penyelenggaraan.

Regimen senaman. Chiropractor anda akan mereka bentuk program latihan untuk anda yang mungkin termasuk senaman regangan serta leher dan latihan semula.

Diet dan skema pemakanan. Chiropractor anda akan menasihati anda tentang makanan yang anda harus makan. Ini juga akan termasuk pengambilan air. Air masih cecair yang terbaik untuk hidrat badan. Satu badan yang terhidrat adalah satu kemestian dalam mencapai kesihatan kerana ia membuang toksin dari badan kita.

Kaunseling psikososial. Chiropractor anda juga akan menasihati anda untuk membersihkan fikiran dan emosi mana-mana kemarahan dan pandangan negatif dan perasaan anda. Beliau juga akan dapat menasihati anda tentang bagaimana untuk berurusan dengan tekanan. Malah, senaman adalah satu aktiviti yang boleh membantu anda menghapuskan tekanan.
Dengan pelan kesihatan yang merangkumi semua, anda dijamin dalam perjalanan anda untuk memulihkan kesihatan anda dan mempunyai kehidupan yang bahagia.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar