Minggu, 08 November 2015

ADHD Rawatan Herba - Mengapa Ini adalah lebih selamat Dalam Jangka Panjang

ADHD Rawatan Herba - Mengapa Ini adalah lebih selamat Dalam Jangka Panjang

Mengapa, anda boleh bertanya, selepas semua menakutkan kesihatan sekitar ubat-ubatan preskripsi untuk ADHD, telah tiada siapa yang menyokong rawatan ADHD herba? Jawapannya terletak pada kuat lobi perdagangan, kewangan dan politik.

Profesion perubatan telah banyak bermain bersama-sama walaupun kebanyakan persatuan perubatan mengambil langkah berjaga-jaga supaya mereka mengesyorkan jenis yang lebih komprehensif rawatan untuk ADHD yang termasuk ADHD terapi tingkah laku, masa hijau, perubahan diet dan sudah tentu rumah dan sekolah yang mesra alam ADHD.

Tetapi hanya untuk memberi anda rasa apa yang telah berlaku, melihat komen Gwen Olsen dalam kitabnya yang bernama 'Pengakuan Seorang Rx Dadah penolak. Kerana dia adalah wakil untuk beberapa syarikat-syarikat farmaseutikal, dia tahu apa yang sedang berlaku dan telah membuat komen bahawa kanak-kanak akan menjadi pelanggan sepanjang hayat untuk mengambil pelbagai ubat-ubatan. Mereka juga sangat patuh, tidak seperti beberapa orang dewasa menuntut.

Tahukah anda satu kajian oleh University of Massachusetts dan Universiti Tufts menunjukkan bahawa majoriti semua ahli jawatankuasa selama ini mempunyai hubungan kewangan dengan syarikat-syarikat dadah? Sebagai ahli-ahli ini telah memainkan peranan penting dalam mendapatkan ADHD diiktiraf sebagai syarat dan kemudian meluluskan semua ubat-ubatan, kita dapat melihat bagaimana ia berfungsi dalam dunia sebenar.

Mengapa rawatan ADHD herba lebih selamat dalam jangka masa panjang?

Pertama, mungkin ada kesan sampingan yang kecil. Tetapi tidak ada kemungkinan bahawa anak anda akan mahu untuk mendapatkan ketagih ini, tidak seperti dadah psychostimulant. Tiada risiko didekati sama ada dengan rakan-rakan sekelas untuk menjual meds ini. Ini berbeza sekali dengan Adderall yang adalah satu alat kajian popular sekarang yang dijual untuk $ 15 tablet. Tiada risiko kesihatan sama ada seperti acara jantung atau episod psikotik.

Mari kita lihat sekarang di rawatan ADHD herba yang paling popular di pasaran pada hari ini. Ia adalah ginseng dan ia mempunyai banyak masa untuk itu. Lihatlah manfaat ini: -

• ia adalah campuran ginsenosides yang bekerja untuk membetulkan ketidakseimbangan kimia yang tulah penghidap ADHD.
• ia boleh melindungi pemancar dopamin yang penting
• ia mempunyai kesan sama memberi manfaat pada pemancar norepinephrine yang banyak membantu dalam berurusan dengan tidak memberi tumpuan dan kurang tumpuan
• ia boleh membantu otak menggunakan kandungan glukosa dengan lebih cekap.

Terdapat lain-lain rawatan ADHD herba seperti gingko biloba, Gotu kola, berketayap, St John Wort dan lemon balm. Semua mempunyai kelebihan dan kelemahan mereka tetapi semua kebanyakannya selamat untuk kanak-kanak walaupun anda akan dinasihatkan untuk mendapatkan nasihat perubatan sebelum memulakan anak anda di mana-mana.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar