Minggu, 08 November 2015

ADHD Tambahan Asli - Anda Tidak Akan Perlu Risau Tentang Penyalahgunaan Dadah Lagi

ADHD Tambahan Asli - Anda Tidak Akan Perlu Risau Tentang Penyalahgunaan Dadah Lagi

Sebelum kita melihat makanan tambahan semula jadi ADHD, saya ingin menggariskan beberapa kajian baru-baru ini di kancah dadah ADHD. Laporan dari UCLA menyatakan bahawa kajian mereka menunjukkan dengan jelas bahawa kanak-kanak di dadah ADHD lebih cenderung untuk berakhir menyalahgunakan dadah lain seperti meth kristal dan kokain.

Ini adalah agak satu kajian besar yang menyatakan keputusan lebih 27 kajian lain. Mereka mengikuti remaja dari remaja ke dewasa muda. Bilangan remaja yang terlibat dalam kajian sangat besar juga. Kira-kira 4,000 remaja dengan ADHD diikuti manakala bilangan anak-anak tanpa ADHD adalah kira-kira 7,000. Menurut Laporan Pengguna, kira-kira 84% daripada remaja dengan ADHD adalah ubat-ubatan preskripsi menggunakan meds berdasarkan garam amphetamine.

Keputusan akhir adalah mengejutkan untuk sekurang-kurangnya. Kanak-kanak ADHD dan remaja adalah dua hingga tiga kali lebih cenderung untuk jatuh ke dalam penyalahgunaan dadah.

Ia juga mengejutkan untuk menyedari bahawa dalam tiap-tiap jawatankuasa yang terlibat dalam membuat ADHD dan gangguan mental yang lain rasmi dan memberikan mereka status, kebanyakan ahli-ahli mempunyai hubungan kewangan kepada syarikat-syarikat farmaseutikal.

Jadi, marilah kita meninggalkan dunia psychostimulants dan melihat makanan tambahan semula jadi ADHD. Yang terbaik dari semua adalah ubat homeopati yang benar-benar boleh menenangkan seorang kanak-kanak ke bawah, membantu beliau untuk menumpukan perhatian dan memberi perhatian. Tiada kesan sampingan dan anda tidak memerlukan preskripsi.

Para pengkritik homeopati mengatakan bahawa tiada siapa yang tahu dengan tepat mengapa bahan-bahan cair seperti bekerja. Kerana mereka tidak dapat menjelaskan mengapa psychostimulants yang tenang kanak-kanak bawah sejumlah paradoks, mungkin mereka perlu mengarahkan perhatian mereka kepada menerangkan soalan tersebut.

Berjuta-juta ibu bapa di seluruh negara mendapati tambahan ini ADHD semula jadi adalah jawapan kepada doa-doa mereka kerana tidak ada risiko di semua diminta untuk menjual ubat-ubatan ini di tempat letak kereta sekolah. Tidak ada bahaya berlebihan atau peristiwa jantung dan tiada risiko langsung untuk corak tidur dan penurunan berat badan.

Sebab itu saya sentiasa menyokong penggunaan homeopati sebagai di dunia makanan tambahan semula jadi yang paling ADHD. Prinsip homeopati menetapkan untuk membetulkan keseimbangan kecewa dengan pemancar otak berada di luar penyegerakan.

Mengapa tidak anda mencari maklumat lanjut dan melihat mengapa tambahan ini ADHD semulajadi dianggap dengan penghormatan yang besar. Luc Montagnier, dunia pemenang Hadiah Keamanan Nobel dalam bidang perubatan baru-baru ini keluar memihak kepada homeopati supaya kita berada dalam syarikat yang baik!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar